Turek: Urząd dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

W związku z nieprawdziwymi informacjami dotyczącymi obsługi klientów w Urzędzie Miejskim w Turku, jakie pojawiły się na portalach internetowych [innych niż Turek.net.pl - przyp. red.], zachęcamy mieszkańców do bezpośredniego kontaktu z pracownikami magistratu, którzy udzielą rzetelnej i prawdziwej informacji na temat jego funkcjonowania.
Wszelkie informacje w tym zakresie znajdują się również na stronie miejskiego portalu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.
Informujemy, że Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Turku znajduje się na poziomie parteru siedziby głównej urzędu. Budynek wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych, w związku z czym nie występują utrudnienia w dotarciu do biura i załatwieniu sprawy. Podobna sytuacja jest w pozostałych lokalizacjach, w których funkcjonują wydziały urzędu.
Jednocześnie zwracamy uwagę na fakt, że każda osoba, która zamierza złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, ale z powodu choroby, niepełnosprawności czy też innej, nie nadającej się pokonać przeszkody nie ma możliwości przybycia do urzędu osobiście, może poinformować nas o tym fakcie np. telefonicznie i złożyć stosowny wniosek w miejscu swojego pobytu w obecności urzędnika.
Jest to praktyka od lat powszechnie stosowana w urzędzie i na co dzień wykorzystywana przez naszych mieszkańców.
Kontakt do Urzędu Miejskiego w Turku:
• Biuro Obsługi Klienta: 63 289 61 00
• Biuro Dowodów Osobistych: 63 289 61 18
materiał nadesłany
* tytuł pochodzi od redakcji

Marcin Derucki dla Turek.net.pl
Redakcja Turek.net.plFB
email: redakcja@turek.net.pl
telefon: 787 77 74 72